Saturday, December 29

A picture when you were little.

ni masa umur setahun lebih tahun kot.haha

ni masa umur 3 tahun kot.

haha..
comel kan muke kami.
kawan aku penah cakap kat aku ngan adik masa kami post gamba ni kat myspace dulu2:-

kawan : korang ni alien eyh..masa kecik lelaki, da besar jadi perempuan pulak.
aku n alifah: HUH???hahahahahaa sengal la 

hihi memang kami memang nampak macam laki laki time kecik sebabnya mak aku cakap susah nak jaga kitorang
ye la semua nak kena buat dua kali..so kalau anak sorang bole la nak biar anak simpan rambut panjang,dandankan ke, hiaskan ke
tapi sebab da double ni, mak aku membuat keputusan yang rambut kami akan sentiasa pendek sebab senang nak jaga. sikat je x payah nak berikat - ikat berhias bagai kan.
dan rambut kami pendek macam laki sampai darjah 4 rak silap.lama kan??

aku ingat lagi time darjah 2.
aku pegi sekolah memang pakai baju kurung. x penah nak pakai baju pendafour ni tapi ade je mak aku beli untuk emergency.
ada satu hari ni, masa aku nak tunggu bas biasa la..kite mesti main2 ngan kawan dulu kan.
aku ni budak2 nakal jugak la kitorang main kejar2..ntah macam mana masa aku nak langkah parit tu kain aku menghadkan langkah aku menyebabkan aku jatuh la kat dalam parit tu. nasib baik la xde air time tu.
aku pun balik la ke rumah semula dan mak bagi aku pakai baju pendafour yang hanya untuk emergency tu. aku pun pakai je la. nasib la pak cik bas tunggu aku kalau x, x pergi sekolah la aku.
masa kat dalam kelas semua pandang aku pelik tau.. aku pun heran la.pelik sangat ke aku pakai baju tu.
diorang kata pelik tengok aku pakai baju pendafour tu..sebab die kan skirt. dah la dengan rambut pendek nye. memang kena bahan la.
sumpah tu pertama dan terakhir aku pakai baju tu.
haha

kesimpulannya jangan nilai orang pada luaran sahaja okay. tak kenal maka x cinta betul x?



No comments:

Post a Comment

Assalamu'alaikum and hello.
please leave your comment below.
thanks a lot !!.

Labels

uitm (17) friends (15) kenangan (14) rindu (14) sayang (14) gambar (13) cuti (11) family (11) cerita (10) prostar (10) best (9) sabah (9) vacation (8) myself (6) THO (4) classmate (4) pengalaman (4) adik (3) comel (3) i-techqs (3) muda (3) song (3) birthday (2) children (2) favorite (2) love (2) lyric (2) mak (2) male (2) mom (2) music video (2) pandangan (2) singer (2) uitm shah alam (2) wedding (2) Housemates (1) Study week (1) baby (1) bakar (1) coklat (1) convo day (1) dana (1) date (1) dayyan (1) degree (1) degreelife (1) doa (1) exam (1) hack (1) homemade (1) iklan (1) kakak (1) kek (1) kelantan (1) lawak (1) machang (1) miss (1) mp3 (1) muhasabah (1) nasyid (1) penang (1) photo (1) raya (1) resipi (1) roomates (1) seremban2 (1) seremban3 (1) side income (1) subhanallah (1) sushi (1) trip (1) tumpat (1) twin (1)
Powered by Blogger.