Friday, May 6

APABILA BUDAK2 UNIVERSITI BERJUMPA

SEMALAM: MOMEN  IBU DAN ANAK...

comey an pizza bentuk LOVE





kami makan 2 pizza




my lovely mom...i love u mom..you are the best mom in the world!!!~~~



Assalamualaikum..

hari ni kite kuar ngan kawan-kawan universiti
Universiti institut Teknologi Mara di Machang Kelantan
budak2 statistik antaranya kite, Kell, Huda dan Sya
sepatutnye ramai lagi antaranya Syela, 'Amira, dan Farah pun join gak
tapi diorang ade hal yang x dapat nak dielakkan
so kami je la yang kuar


mule2 amik diorang (jalan kaki je) kat KTM Setia Jaya
then kitorang terus pi Sunway Pyramid


cadangan nye nak tgk wayang tapi macam membazir masa so kami pi makan kat Carl's Junior
pastu jalan2 satu Pyramid dengan diorang memang klaka la
pastu kitorang pi main bowling
memang ke longkang je banyak
haha
kami pi solat dan terus sambung jalan2 satu Pyramid
hehe
jalan ngan diorang memang klaka la
pastu kitorang pi bli Tako Tao ngan ais blended
pastu diorang nak balik da




huda ngan sya..(pekerja kamdar??)




kell~~
































do origami for tsunami and earth quake Jepun to give moral support...

















"show your college pride"- FOREVER 21




P/S : Next time kite pi Mid Valley pulak deh...=)












4 comments:

  1. Waa aku panggil tak dengar dengar -__- Haha.

    ReplyDelete
  2. alifah saiful> nnt kite kuar pulak ye


    fatin atiqa>la yekew..aku un nampak ko tapi ko x pasan..
    sorry dear~~

    ReplyDelete
  3. alifah > hang nnt kuar la ngan academy-mate hang

    fatin> aku un ade pandang ko..ko tak pasan gak..hehehe

    ReplyDelete

Assalamu'alaikum and hello.
please leave your comment below.
thanks a lot !!.

Labels

uitm (17) friends (15) kenangan (14) rindu (14) sayang (14) gambar (13) cuti (11) family (11) cerita (10) prostar (10) best (9) sabah (9) vacation (8) myself (6) THO (4) classmate (4) pengalaman (4) adik (3) comel (3) i-techqs (3) muda (3) song (3) birthday (2) children (2) favorite (2) love (2) lyric (2) mak (2) male (2) mom (2) music video (2) pandangan (2) singer (2) uitm shah alam (2) wedding (2) Housemates (1) Study week (1) baby (1) bakar (1) coklat (1) convo day (1) dana (1) date (1) dayyan (1) degree (1) degreelife (1) doa (1) exam (1) hack (1) homemade (1) iklan (1) kakak (1) kek (1) kelantan (1) lawak (1) machang (1) miss (1) mp3 (1) muhasabah (1) nasyid (1) penang (1) photo (1) raya (1) resipi (1) roomates (1) seremban2 (1) seremban3 (1) side income (1) subhanallah (1) sushi (1) trip (1) tumpat (1) twin (1)
Powered by Blogger.