Friday, April 1

JOGGING KE UJIAN KESATRIA KE SIID??





pening la nak pilih nak gi jogging ngan ajk prostar ke atau terus pi ko kesatria yang ade ujian kecergasan asas ke pi program siid anjuran sicc...tak yah susah susah...pi je tiga tiga...pi jogging ngan ajk prostar kul 6.45 pagi sampai 8 pagi..then pi la ko kesatria kul 8 pagi kat medan ilmu sampai kul 12 tgh hari pastu petang nye pi la program sicc...hehe...da la tidur lambat pastu bangun awal lak tu...lepas kejut alia ramlan ngan madhiah dan juga fira....kite un pi la mandi dan bersiap siap...dalam kul 7 baru turun kat Kolej Dato' Onn..kak mia ngan kak ayu da sampai da...tak lama pas tu abg emi abg haiqal ngan abg aidil un datang..kitorang mule mule nak tunggu kak aina ngan kak anis...tapi diorang x nak turun sbb da lambat..hehe...kitorang un start la jogging ( jogging ke posing) hehe...






lepas tu kitorang teros ke ko kesatria sbb ade ujian kecergasan asas...sampai kul 1 lebih kowt...da la penat panas sume la...kena lari dr medan ilmu ke birda pastu ujian tts..penat la..pastu sembang2 ngan komander fira dan cik akem...huhu..
lepas tu kami balik ke bilik dan bersiap siap tuk program siid..program ni kena buat inovasi pasal masalah dalam uitm.. kelab prostar telah menghantar produk ciptaan kite hehe..iaitu MUFTLE..ape MUFTLE ni an??
haha MUFTLE ni cam tempat letak barang2 mandian kat dalam bilik mandi...penat kowt wat mende ni nasib baik ade sume ajk ngan seki tolong menolong...sian gak la kat fira sbb die pengarah projek program ni..hehe...tapi da lepas da un da abis presentation da...huhu..tgk la camne nnt...hehe..




No comments:

Post a Comment

Assalamu'alaikum and hello.
please leave your comment below.
thanks a lot !!.

Labels

uitm (17) friends (15) kenangan (14) rindu (14) sayang (14) gambar (13) cuti (11) family (11) cerita (10) prostar (10) best (9) sabah (9) vacation (8) myself (6) THO (4) classmate (4) pengalaman (4) adik (3) comel (3) i-techqs (3) muda (3) song (3) birthday (2) children (2) favorite (2) love (2) lyric (2) mak (2) male (2) mom (2) music video (2) pandangan (2) singer (2) uitm shah alam (2) wedding (2) Housemates (1) Study week (1) baby (1) bakar (1) coklat (1) convo day (1) dana (1) date (1) dayyan (1) degree (1) degreelife (1) doa (1) exam (1) hack (1) homemade (1) iklan (1) kakak (1) kek (1) kelantan (1) lawak (1) machang (1) miss (1) mp3 (1) muhasabah (1) nasyid (1) penang (1) photo (1) raya (1) resipi (1) roomates (1) seremban2 (1) seremban3 (1) side income (1) subhanallah (1) sushi (1) trip (1) tumpat (1) twin (1)
Powered by Blogger.