Saturday, March 19

angah da kawen!!!~~

seperti headline di atas..
angah(abang tau) sudah pun berkahwin..
angah, Zulfadly Saiful telah pun selamat bernikah dengan Noor Azni (Kak Naz) lepas isya' 12 haribulan 3 tahun 2011. Alhamdulillah..
sempena majlis perkahwinan untuk angah kite ni...kite terpaksa memohon cuti selama seminggu kepada semua lecturer huhu...

okay...flow mase malam nak nikah..
pi kat hulu langat sbb nikah nye di surau di sana
lepas isya' majlis terus dilansungkan dan dengan sekali lafaz je angah telah un selamat menjadi suami kepad kak naz..
and then malam tu ada la malam berinai kata orang tua tua..
pada keesokan hari nya lepas zuhur majlis persandingan sebelah perempuan diadakan..
best best...
dan kite agak kekok la nak menepung tawar,,huhu
dan majlis tersebut berlangsung sampai pukul 4 lebih..

dan ini adalah antara gambar-gambar nye:



gambar kite la plak..mereka je..hehe (first time memakai jubah ni.)



snap pic ngan pengantin tak siap..heheh

makan beradab ( beradab ke?? hehe)


amik gambar tutup mata~

another snap!!~~



alifah join wat muke kat meja makan beradab

konon2 cute la tu..

ngan kak faiz


adik-beradik ku yang SENGAL!!~~ (love them so much)





No comments:

Post a Comment

Assalamu'alaikum and hello.
please leave your comment below.
thanks a lot !!.

Labels

uitm (17) friends (15) kenangan (14) rindu (14) sayang (14) gambar (13) cuti (11) family (11) cerita (10) prostar (10) best (9) sabah (9) vacation (8) myself (6) THO (4) classmate (4) pengalaman (4) adik (3) comel (3) i-techqs (3) muda (3) song (3) birthday (2) children (2) favorite (2) love (2) lyric (2) mak (2) male (2) mom (2) music video (2) pandangan (2) singer (2) uitm shah alam (2) wedding (2) Housemates (1) Study week (1) baby (1) bakar (1) coklat (1) convo day (1) dana (1) date (1) dayyan (1) degree (1) degreelife (1) doa (1) exam (1) hack (1) homemade (1) iklan (1) kakak (1) kek (1) kelantan (1) lawak (1) machang (1) miss (1) mp3 (1) muhasabah (1) nasyid (1) penang (1) photo (1) raya (1) resipi (1) roomates (1) seremban2 (1) seremban3 (1) side income (1) subhanallah (1) sushi (1) trip (1) tumpat (1) twin (1)
Powered by Blogger.