Wednesday, October 22

smalam punye citer...(20.10.08)

chat ngan zul dari kul12 sampai kul 1 pagi...
smalam takde exam...tapi tetap datang skola...
lepak bilik pengawas...
smalam ada insiden..semua exco sepakat nak wat perjumpaan ngan hanif...
sebelum tu...lepak kat kelas...citer hantu..best..
cian mais...dorang kaco mais...hahahaks...
kul 12...semua exco g bilik pengawas...
pn halimah pown ader...
semua meluahkan perasaan x puas hati masing2...
last skali hanif sanggup bekerjasama ngan pengawas...
kite rase sungguh lega mase tu...
hehhehehe...
balik dari skola terus gi umah syamil...
kite,alifah,madhiah,lia,fatin,ain_cat masak2 kat umah syamil..
then,erik datang...
dah makan,kami semua bercadang nak balik memandangkan hari dah gelap kerana nak hujan..
tapi syamil tak bagi balik...
fatin ngan ain_cat dah balik dulu sebab umah diorang jauh...
kitorang pown nak balik...
tapi syamil cakap yang alyana nak datang...so kitorang cakap yang kitorang akan tunggu sampai kul 5.30 jer...
syamil ajak masuk umah dia balik...
tapi kite berkeras suruh dia buka pintu umah dia luas2...
tapi dia x bagi..
pastu syamil pegi jemput kawan dia yang nak datang...
tinggal kitorang ber4 jer kat umah syamil...
seram giler...
kitorang takut syamil bawa kawan bukan2...kitorang dah sediakan senjata seperti 2 gelas,tembikar, pisau...
oleh sebab kitorang panik sangat...alifah telah cuba call asyraf,chan ,adib dan afiq...
malang nyer yang lain tak angkat cuma afiq jer yang angakat phones...
kitorang gitau semua kat dia...
last2, kitorang nampak syamil ngan 2 kawan perempuan dia...
baru kitorang rase lega...
wat malu jer!!!
heheheheh..

balik dr umah syamil..tengok tv pastu terus titozzzzzzzzzzz
penat gilerzzzz...

No comments:

Post a Comment

Assalamu'alaikum and hello.
please leave your comment below.
thanks a lot !!.

Labels

uitm (17) friends (15) kenangan (14) rindu (14) sayang (14) gambar (13) cuti (11) family (11) cerita (10) prostar (10) best (9) sabah (9) vacation (8) myself (6) THO (4) classmate (4) pengalaman (4) adik (3) comel (3) i-techqs (3) muda (3) song (3) birthday (2) children (2) favorite (2) love (2) lyric (2) mak (2) male (2) mom (2) music video (2) pandangan (2) singer (2) uitm shah alam (2) wedding (2) Housemates (1) Study week (1) baby (1) bakar (1) coklat (1) convo day (1) dana (1) date (1) dayyan (1) degree (1) degreelife (1) doa (1) exam (1) hack (1) homemade (1) iklan (1) kakak (1) kek (1) kelantan (1) lawak (1) machang (1) miss (1) mp3 (1) muhasabah (1) nasyid (1) penang (1) photo (1) raya (1) resipi (1) roomates (1) seremban2 (1) seremban3 (1) side income (1) subhanallah (1) sushi (1) trip (1) tumpat (1) twin (1)
Powered by Blogger.